Post by tibpamecongli on Feb 6, 2022 21:18:47 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pou ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pou IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Pou 2022 version ▞▞▞
Herre
Pou Gelegenheitsspiele bbk
Pou Rekreacyjne cdne
Jeg plejede at holde meget af dette spil, men af en eller anden grund holdt det op med at fungere på min telefon. Når jeg prøver at åbne spillet, fejler skærmen bare, og så sender den mig tilbage til startskærmen på min telefon. Ret det venligst!
Pæn
Pou bringer virkelig barndomsminder tilbage, jeg elskede dette spil. Dette spil var det absolut BEDSTE. Jeg kan huske at spille denne app med min kusine, da vi var unge dengang. Selvom spillet bliver mere kedeligt (efter min erfaring). Jeg elskede minispillene, mit yndlingsspil var "madhukommelse", tror jeg. Jeg har glemt det, fordi jeg kun havde denne app, da jeg var ung, men nu afinstallerede jeg den på grund af kedsomhed. Der var ingen opdateringer eller noget, så det kedede mig virkelig. Jeg elsker selvfølgelig stadig spillet. 👍
Han er sød....men der er ikke andet, der holder mig underholdt. Det faktum, at voksne mennesker sagde, at de har spillet dette i "år" er forvirrende for mig. Jeg afinstallerede og vil gå tilbage til mine spil.
Affald! Et levn fra fortiden. Det viser dens alder.
Det er et korte spil
Sjovt for børn under ca. 10 år, men det kunne også være sjovt for aldre over. Der er sjove spil (som nogle gange kan være gode for barnets læring)
Hetj
Pou Santai nwv
MEGET DEJLIGT SPIL det indeholder en masse sjov og plus point er offline og ingen annoncer. Og forskellige niveauer
OK spil få alle
Meget kedeligt spil, jeg afinstallerede spillet på 5 minutter, og det skulle i det mindste have en vejledning om, hvad jeg skulle gøre, jeg var tabt og vidste ikke, hvad jeg skulle gøre
Du kan ikke få noget uden penge, eller du skal nå et niveau. ...der burde være mere at spille i spillet undtagen...alt går godt
Frygteligt spil. Først og fremmest er det super svært at komme op i niveau. For det andet er spillene bare rip off's af andre spil. For det tredje skal du op på niveau 40 for at få hjerterne eller pletterne eller blomsterkjoler. For det fjerde skal du op på niveau 10 for at få de almindelige kjoler. Det er super svært at komme op i niveau, som jeg har sagt før, og efter en dag med at spille dette, afinstallerede jeg det. Anbefales ikke. Hvis jeg kunne, ville jeg give dette spil 0 stjerner. Så slemt er det.
Jeg elsker det jeg kan ikke stoppe når jeg spiller det<3
Android. OAK CITY RALLY يجعل من السهل لإعادة النظر في مسار وعندما يبدأ المدربين.
Jeg synes, det her spil er sjovt. dens programmering er helt i orden og acceptabel hos mig. Jeg anbefaler dette spil til alle
Jeg elsker dette spil, fordi jeg sagde det, og hvis du læser dette, er denne messeaften at opdatere dette spil, fordi den måde, du udtaler det på, er innaporprate, og det udtales poo, som ikke er for små børn, og jeg vil spørge, hvorfor 10 millioner mennesker er nede indlæs det, når det er til pegi 3, så plzzzz skift det for at gøre spillet lidt mere 😄venligt og husk vær god i skolen, fordi 🎅 kommer (IKKE)😂😂😂😂
H
Rigtig underholdende. Det er bare ærgeligt at Iphone-brugernes version er så forsinket mht nye opdateringer. Og så kunne det være godt hvis der var flere multiplayerspil. Desuden ville det ogsaa være rigtig godt, hvis Pou kunne dø såfremt man ikke fodrer den. Det ville give langt mere udfordring i spillet, da det slet ikke er udfordrende nok på nuværende tidspunkt. Ellers et super spil.
Hej
Simpelthen mildt sagt... DET ER DET DÅRLIGSTE SPIL TIL DATO.
Fruit Block Friends Vabaajamängud kyq
Jeg kan godt lide spillet, det er super sødt.......... men det eneste jeg hader ved det er, at når du taber til et af minispillene, har det den uhyggelige melodi. Det skræmmer mig bare nogle gange 😅
Jeg synes alle i verden Skal prøve det:-)
Godt spil men bliver kedelig med tiden:-(
Fint nok
Afstand fra POU til - Afstandsberegning
Jeg ELSKER pou! Det fortjener 5 stjerner:-D
#hygge #vennde #peanutbutter pie #sol #terasse #organic Vin #cappuchino ... bann #Degou Jenn Fi alèkile pa nwi pou kite lakay yo pou #Vennde (22) jou.
Det er et godt spil, men jeg har et par tanker, du kan se det, de spil du spiller for at få mønter, du får kun 1 mønt pr. ghe-score på 20. Du kan også kun spille spil, hvis du er fuld af energi, og jeg får brug for energi, men du skal du betale mønter for at få en energidrik, men hvis du ikke har nogen mønter, hvad skal du gøre, så sov. Også når du forlader spillet, er pou altid sulten og lav, selvom det var i et par minutter, vil jeg anbefale denne gamw, hvis du har patienter. Hvis ikke, find et andet spil
Dette er et fantastisk spil, jeg er 60, og blev introduceret til det for 10 år siden af mit barnebarn. Jeg har spillet det lige siden, og elsker det. Jeg lever et ret ensomt liv, og jeg taler til dette væsen, som om han er en ven, jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre uden min pou!! Men seriøst, det er ret vanedannende, og jeg elsker det bare. Jeg takker skaberne af dette spil, godt arbejde 😊😊
Den er sej og sød
Jeg ka godt lide pou
Le petit Pou et la petite Puce (FRANÇAIS) - Lusen og loppen ...
Den bedste app nogensinde
Jeg kan godt lide denne app, men den har været den samme i årevis, ser aldrig ud til at have opdaterede datoer, har brug for nogle nye ting i appen, som har brug for mere mad/anden mad derinde, nyt tapetdesign, nye spil...
elsker det, så mange minispil behøver ikke at optage plads, med apps, der allerede er på pou! og det er sjovt, da byg har nogen tilføjelser! kun hvis du ønsker tilføjelser, for en præmie eller mønter! super app, hvis du vil fortsætte med at lave opdateringer, ville det være fantastisk. hvis du ledte efter noget har så mange spil i 1! femstjernet app! Jeg vil virkelig anbefale at få dette.
Pou er et godt spil
Dette spil suger Så mange fejl og fejl, jeg ville give det nul stjerne, hvis det er muligt